pátek 28. května 2010

Můj poslední školní den byl pěkný, ale jak jinak než smutný. Většinu tříd nemám se výma vrstevníkama, ale v Dějepisu mi tleskali a učitel o mně říkal že na mojem psaní poznal že sem se zlepšila, v Matice jsme úplně normálně probírali dál, akorát jsem poprvé absolutně nedávala pozor a už mi to bylo jedno.
V angličtině jsme se vyfotili, a pak měli prezentace našich závěrečných projektů, ale měli jsme málo času, takže asi na 10 lidí se nedostalo, včetně mě, ale on se na ty prezentace podívá sám a oznámkuje, takže má asi 7mi hodinová práce nepřijde na zmar. Ve francouzštině jsem udělala svůj závěrečný projekt - "Jaký byl můj rok" francouzsky = napsané anglicky a tak trochu přeložené a upravené v překladači, protože mi to francouzsky jaksi nemyslí :-D děcka přemluvili učitelku ať kvůli mně - jedinému seniorovi jdeme ven, a seděli jsme v kroužku a oni se mě ptali na česko, a pak jsme hráli hry. V Piano lab jsme měli jídlo spojené s orchestrem hned vedle, no a ve Sboru jsme všichni přinesli jídlo (já jednohubky- asi chutnaly, jelikož
hned zmizly :-D) pak jsme se společně vyfotili, a pak se učitel rozhodl že mě rozbrečí, tak o mně začal říkat že takové ty věci co člověka dojmou, jako že učí 6 let a že nepotkal někoho jako sem já a takové a takové, takže se mi úsměv na tváři proměnil v pláč..... Děcka pak za mnou chodily, objímaly mě a ujišťovaly že se ještě uvidíme než odjedu - což už je za 23 dní!


Ve středu sme měli poslední softballovou hru, a mně se poprvé za celou dobu podařilo nejenom doběhnout na první metu, ale aj na druhou, třetí a až domů!!! Podařilo se mi to i podruhé, ale protože mezitím vyoutovali kámošku, tak se můj druhý bod nepočítal, ale měla sem neskutečnou radost, že se mi to aspoň jednou za život povedlo, ikdyž to byla poslední hra kterou jsme hrály tento rok.



Po hře byla u kamarádky doma "Pasta dinner" na které je pizza a těstoviny a povídaly sme a jedly - přišla i náš coach, batikovaly a podepisovaly si trička, a dělaly S'mores - sušenka, opečený marshmelow na ohni a čokoláda. S'more je zkráceně "some more" na znamení toho že když máte jeden, tak hned chcete další :-)





Před týdnem v pátek 21. jsme asi měli největší akci roku - Prom. Holky si kupují šaty za stovky dolarů aby si je na sebe v ten večer vzaly, a na několik roků schovaly do skříně. Pozvaní jsou všichni Juniors (třeťáci) a Seniors (čtvrťáci), ale můžou tam jít i Freshmen (prváci) nebo Sophomores (druháci), když jsou pozvaní někým starším. Většinou se kluci ptají holek, a i já jsem měla prom date :-)


V den D mohli všichni kdo jdou na ples donést potvrzení a odejít už v 11 ze školy, aby mohli jít k holičovi, malovat, jít na manikúru....
Já jsem teda odešla taky, protože jsem nechtěla být
nejstarší člověk ve škole, a šla jsem rovnou k nejlepší
kamarádce Alex, která jela na profesionální kosmetiku
i vlasy, a pak jsme se oblekly, a už začali přicházet
kamarádi, se kterýma jsme se domluvily, a kteří byli
s náma v limuzíně. Byli tam taky jejich rodiče, a fotili
miliony obrázků svojich ratolestí a jejich partnerů,
nebo samotné, nebo s kamarádama, vpravo na fotce je většina holek - některé šly bez partnera, a potom ty, které jsme měly "date", tak jsme se fotili společně. Jít bez partnera vůbec nevadilo - aspoň na našem promu, protože jsme většinou tancovali všichni v kroužku lidí.


 No a nakonec ještě společná fotka u limuzíny, a odjeli jsme na místo konání.


Ukázali jsme lístky, fouknuli jesli nemáme v krvi alkohol, a pokračovali do sálu, kde hrála hudba, lidi stáli, obdivovali se, fotili každý s každým, a čekali jsme na jídlo. Po stolech nás pouštěli do místnosti s jídlem, kde jsme si nechali dát co jsme chtěli a zase se vrátili sednout. Občas jsme šli tancovat, pak na zmrzlinu se vším možným toppingem co si dovedete představit, a zase tancování......



Moje nejlepší kamarádka Alex (vpravo) a druhá nejlepší Elise
V jedenáct hodin prom oficiálně skončil, a limuzína nás zavezla do restaurace iHop. Někteří měli ještě hlad, já teda po tom všem jídlu a sladkém ne, tak jsem si dala horké mléko, a z toho bylo pozdvižení - paní servírka aj děcky vypadaly že nikdy nikoho neviděli dát si horké mlíko. Pak nás zase
limuzína vzala k Alex domů, a z tama nás už
vyzvedávali rodiče. Celkově jsem si to užila, hlavně
protože jsem tam byla se svýma nejlepšíma
kamarádama které mám ráda :-)












Tady je pár fotek z posledního měsíce (zbytek je na rajčeti):


Koncert školního sboru


Se Sarinou v Bostonu







Nakupování :-)



Čekám na první metě abych běžela na druhou







Kamaráda z týmu - Emi, jíme nejslavnější zákusek - Cupcake



První S'more v životě



Moje skříňka č.49



Učebna matiky



S kámošem Peterem na našm posledním obědě



Milovaný Steinway v chorus roomu na kterém jsem strávila hodiny a hodiny



S Hayley- hodina francouzštiny venku




Kamarádi :-)

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

very nice and clearly written.grandma

Anonymní řekl(a)...

Super článek a ještě lepší fotky=)O.

Kačka řekl(a)...

ahoj, je vidět, že si tam opravdu užíváš :)) máš krásnej blog i fotky :P

Kája řekl(a)...

Děkuju děkuju moc :-))

Anonymní řekl(a)...

ahoj...docetla sem se tu, ze jsi byla clenkou softballoveho tymu...mohla bys mi prosim, jenom priblizne popsat, co ste tam delaly ?? hraly jste jenom zapasy,jenom trenovaly nebo oboji ?? trenovaly jste fyzicku - behani,.... ??
chtela bych do usa jet pristi rok a nevim, kam se tam mam ´´zaradit´´........
jinak jeden z nejlepsich blogu !! : )

Kája řekl(a)...

Ahoj! Děkuju moc, to vždycky potěší :-) V softballu jsme "trénovaly" i fyzičku, ale nijak sme to nepřeháněly. Jako vstupní test mě strašili 60 klikama, a běháním 1,5 míle, což je asi 2,5 km, takže mě to jednou donutilo cvičit doma, ale jinak se to uplně vpohodě dalo zvládnout :-)Na tréninkách sme běhali jenom rozcvičku, a to byly spíš sprinty na kratší vzdálenost... Ony to tam stejně většinou všechny hrají od malička, takže záleží na tom jak se budeš chytat Ty ;-) A na podzim si dej klidně i football nebo field hockey - určitě ti to pomůže získat kamarády ze začátku ;-)