neděle 5. července 2009

Prázdniny

Závěrečná instruktáž s ASSE byla 20.června v Praze, kde nám řekli všechny informace, trvala asi 5 hodin, dali nám žádosti o víza, termíny letů(odlítám 25. srpna z Prahy do Atlanty a z tama pak do Bostonu... ) a strašně moc dalších různých formulářů na vyplnění a ke konci přišli i exchange studenti, kteří byli v USA tento rok, takže nám o tom něco řekli, a všichni se shodli na tom, že to byl skvělý zážitek....
Zažádat o vízum jsme si museli sami, vyfotit se, vyplnit papíry a objednat se na ambasádě. S Adu jsme se tam objednaly na 21.7., ale na výběr byly jen časy 8:15, 8:30 a 8:45, tak jme zvolily ten nejpozdější, ale museli jsme i s rodiči vstávat ve 4, abychom tam ze Zlína stihli dojet. Ve frontě před ambasádou jsme stáli už 8:15, ale dovnitř nás po prohledání pustili až po třičtvrtě. Zaregistrovali jsme se, vzali si nějaké naše dokumenty, otisky prstů, a čekali jsme dvě a půl hodiny! Potom jsme měly obě menší pokec s pánem za přepážkou v angličtině... mě se ptali jestli jsem nervózní, proč chci jet do Ameriky, kdo to platí, co dělají moji rodiče, ségra - jestli se jí po mně bude stýskat... pak řekli že tam mám study hard, a že mi pošlou vízum do 2-3 dnů ;-)
Předměty ve škole asi budu mít nějaké hudební- piano lab, kde se hraje na klavír, to nevim jak si to představujou :-D, potom nějaký band, kde můžu hrát na saxík, a sbor....
Píšu si taky s jednou američankou, která bydlí v Bostonu, je o rok starší než já a ta mi hodně pomohla, zná taky jednu exchange studentku, která tam byla tento rok, a říkala že taky měla ze začátku trochu problémy s rozuměním, ale že se nemám bát na cokoliv se zeptat ještě jednou, že mi to klidně zopakují ;-)
Taky s rodinou si píšu, psali že kupují nějaké nové věci do mojeho pokoje a malují, abych se u nich cítila co nejlíp ;-)
Netěším se ale na balení. Věci které nechám doma si zabaví ségra, takže to musím pečlivě zvážit :-D ale na to je ještě dost času :-)

11 komentářů:

jsemdita řekl(a)...

Ahojda :) Letím 25. taky Praha - Atlanta.. Možná se tam uvidíme ;) :)

Kája řekl(a)...

Jeee to by bylo supeer! Já se docela bojím toho přesedání v Atlantě, prej je to tam strašně chaotické.... Tak doufám že budeme sedět někde blízko sebe ;-) :-D

jsemdita řekl(a)...

Jo to taky doufám... mám z toho celkem strach... a kdy letíš zpátky?

Kája řekl(a)...

Já nevím kdy letím zpátky... na tom malém papírku je napsané ještě nějaké datum, ale to je podle mě datum vystavení, protože je to o měsíc dřív než mi končí škola...... A kam vlastně jedeš? :-)

jsemdita řekl(a)...

Já měla odlet napsaný den před koncem školního roku ale naši tam napsali protože to je blbost a oni mi teď hledaj další, jiný termín...
Jinak jedu do Connecticutu do městečka West Haven což na americký poměry není zas až tak moc daleko od tebe :P ;) Možná by byla šance se i vidět...
Každpádně zatím užívej prázdnin a těším se na každou novou zprávu od tebe.. (přece jenom je fajn vědět že v tom člověk nejede sám) :)

jsemdita řekl(a)...

Ahoji Kájo... nemáš náhodou ICQ nebo MSN nebo Skype nebo prostě něco?? mohli bychom si psát :) a potom popř se potkat v Bostonu nebo tak.. :) napiš na ditmur@gmail.com budu moooc ráda

Kája řekl(a)...

Ahooj! :-) Jasně, setkala bych se moc ráda! posílám ti icq aj skype a můžeme se domluvit, aj na sraz na letišti :-P
Měj se pěkně ;-)

Kája řekl(a)...

Dobře, přidám ;-)
Tak se tam měj krásně, a budu sledovat tvůj blog jak to prožíváš ;-)

Voyta Klimenta řekl(a)...

Neboj já tvůj taky :) teď už i facebook. :)

jsemdita řekl(a)...

bychom potom mohli udělat nějaký sraz až se všichni vrátíme... když se tak sledujeme :D
vím že je to ještě hooodně brzo ale co už...

Kája řekl(a)...

Že bysme to už naplánovali? :-D můžem někdy dat sraz ;-) Mohli bysme letět stejným letadlem nazpátek.... :-D nebo prostě někdy o prázdninách, ale půjde to asi těžko, když sme každý úplně z jinama :-D Ale joo, určitě si dáme sraz ;-)