pondělí 14. prosince 2009

Vánoce jsou tady... Cocacolu si vychutneej

Slavný konkurz dopadl velmi neslavně. Dobře, zas tak neslavně ne, jsem ve 3 ensamblech, co bych si mohla přát víc, že? :-D
Měli jsme náš první koncert s oběma školními sbory, zase krapet pořádné dávky nervozity najednou, po těch 3 měsících :-) V černém- část Passing notes, černobílé- Chorus (půlka). Lepší fotky bohužel nemám...
Ve škole jsme dostali ocenění- studenti co měli jenom A a B na vysvědčení na čtvrtletí, a ti co měli jenom A měli něco extra, ale nevím jaký v tom byl rozdíl... Dostala jsem dort, tužku - Westwood high school honor student (něco jako čestný student), certifikát, a poukázku do "bufetu" na točenou zmzku.

Vánoce jsou tady, cocacolu si vychutneej..... na tu reklamu si vždycky vzpomenu když někdo Vánoce připomene....hrozně přispělo do vánoční atmosféry, že minulou sobotu napadl sníh a vydržel až do včerejška, kdy bohužel pršelo, takže z toho moc nezbylo. Ale některé domy mají vánoční výzdobu a je to fakt krásné. V pátek jsem konečně zadělala těsto na perníčky, o víkendu se peklo, a dneska jsme s Vivian zdobily! Akorát už v první den pečení se jich hodně snědlo (samo :-D), nenazdobených taky, takže nám toho zas tak moc nezbylo, ale zase připečeme... :-)
Stromeček už je koupený aj nazdobený, a nákupní horečka stoupá... Já jsem byla ještě s kamarádkou Alex (jiná, ne neměcká exchange) nakupovat pár dalších dárků, sice se to neobešlo bez menších řešících problémů doma, ale nakonec to vyšlo, a sem za to hrozně ráda :-)

Nějaké dárky jsem taky objednala z internetu, všechno už přišlo. Taky jsem si říkala, že bych chtěla zkusit vyrábět naušnice, tak jsem neváhala a objednala různé potřebné věci jako drátky a kleštičky, a skoro všechno už to přišlo, jenom háčky do uší ještě ne. No ale stejně jsem to chtěla zkusit, tak jsem něco začala... :-) Srdíčka byly můj uplně první pokus a ty drátky tam tak nebudou trčet, až dorazí i zbytek ;-)

Jinak ve škole je všechno stejné, sem tam test, a zítra zpíváme se sborem - Chorusem ve škole a pak jedem ještě kamsi jinam, zpívat pro Rotary club, takže jsme celý den omluvení ze školy (kromě prvních dvou hodin- Sbor, volno :-D). Dneska jsem měla první hodinu volnou u klavíru, byla tam aj kamarádka Elise, a když jsem začala hrát On my own (Píseň samotářky - Mizerové), tak zpívala, má jeden z nejúžasnějších hlasů co sem kdy slyšela.... A strašně sme si to užily a skvělá nálada mi vydržela po celý zbytek dopoledne, furt sem se musela usmívat :-)

Tak s Pánembohem, já už poběžím....... Mějte se krásně :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Náušnice jsou nádherné - jak se říká - v jednoduchosti je krása. Mohla by sis otevřít na internetu ve Fler své stránky s nabídkou a jistě by bylo hodně děvčat,které by si to koupili. Tak jak to má Pavla -Boženčina vnučka(má přezdívku Pavla-Berki) http://www.koralky.janberanek.com/. Gratuluji i k perníčkum.babča Libča