sobota 29. srpna 2009

4. den v USA...

Omlouvám se, ale asi nebudu mít čas psát sem každý den.... ale jednou za 2 nebo tři dny by se to mohlo povést, a pokusím se vždycky tak nějak napsat co se dělo.....
Takže ve čtvrtek, 2. den co jsem přijela jsme vyrazili do vedlejšího státu - Vermont, kde se bude vdávat dcera známých od mojí rodiny..... Po cestě jsme hodili řeč s hostdad, a říkal že když budu cokoliv potřebovat, že se jim mám svěřit a oni mi pomůžou, nebo když budu chtít někam zavézt, odvézt, přivézt, že mu mám říct a on mě tam hodí ;-) Po cestě jsme se stavili na jídlo - sendwich, a bylo to strašně dobré..... tady si můžu vybrat cokoliv, a oni mi to do toho sendviče dají, a když jsem něčemu nerozumněla, a ani hostmum nevěděla jak mi to má vysvětlit, tak mi to paní za pultem přinesla ochutnat! (mimochodem byla to hořčice a kyselé okurky :-D) To by se u nás asi vživotě nestalo....
Nebo když jsme šli nakupovat, skládala jsem věci do papírových tašek :-P tak přišly dvě prodavačky a pomáhaly mi, a pak ještě jedna další s námi šla k autu a odvezla vozík! V oddělení ovoce-zelenina to vypadalo jako kdyby od nás vybrali ty nejhezčí kusy a daly je sem, fakt všechno bylo krásné a čerstvé...... nemusí se tím člověk prohrabovat a vybírat pěkné, protože tu je pěkné všechno! No, tolik k jídlu..... ale moc mi tu chutná, fakt.... včera moje hostmum Carol uvařila něco mexického, byla to jakože rozehřátá pita, do které se dala avokádová pomazánka, dušené kuřecí maso, vařená paprika a cibule, a na to taková jemně pálivý tomatový sauce, a bylo to strašně dobré...... :-)
No, a když jsme přijeli do toho Vermontu, cesta trvala asi 3 hodiny, tak jsem byla chvíli na netu, a potom jsme jeli na farmu nevěstiných rodičů, kde bylo "barbecue", a tam jsem se zase se všemi seznámila, všichni stejně jako ve škole říkali "ohh, that's exciting!" nebo "that's so cool!!" :-) A ptali se jak dlouho tu jsem, jak dlouho tu budu, a hodně z nich říkalo že byli v Praze! A znají Pilsner urqell.... :-P Bylo tam strašně moc jídla, grilované maso, saláty, dokonce jeden chleba, který vypadal, a chutnal skoro jako český! :-D Vrátili jsme se unavení až pozdě večer.....
Včera jsme jeli do Quenchee Gorge, to je takové turistické místo, něco jako taková propast, dole teče voda, a potom jsme došli i k té vodě dolů.... A zase jsme obědvali sendwich...... Potom jsme ještě jeli do něčeho jako je výstava ptáků, jako jsou sovy a orli, prohlídli jsme si je, a ještě tam byla ukázka jak lítají, co je pro ně specifické a tak..... no, něčemu jsem rozumněla víc, něčemu míň....... ale bylo to tam pěkné ;-) Večer jsme se v naší pronajaté ubikaci dívali na Wizard of Oz (čaroděj ze země Oz), překvapivě v angličtině, ale tak zhruba jsem věděla o co se jedná a docela to i pochopila :-D
A dneska pojedeme zachvíli na svatbu (ikdyž tady prší a má to být venku), a večer bude slavnostní večeře, tak sem pak napíšu jaká je pravá americká svatba :-)

Žádné komentáře: