úterý 1. září 2009

Úterý ráno

Tak jsem se zase po nějaké době dostala k zápisu...
Svatba byla pěkná, trošku míň "formální" než u nás, prostě americká :-) Všichni se tam seznamovali s ostatníma, já jsem byla vždycky představovaná jako "exchange student from Czech republic" a všechny reakce byly skoro stejné: Oh, really? That's so exciting! Welcome! :-)
Fotky ze svatby jsou kdyžtak na rajčeti. Bylo docela dost chladno v ten den, myslím že jsem byla nejnavlečenější člověk ze všech, ale všichni byli pěkně oblečení, i přesto, že ráno pršelo a byla fakt dost velká zima.....Po obřadu jsme všichni jeli do takové restaurace, kde všichni asi 2 hodiny mluvili, popíjeli drinky, a potom se otevřel velký sál, kde byla slavnostní večeře, nevěstin táta říkal nějaké vtipné věci o nevěstě, kterým jsem moc nerozumněla, ale všichni se smáli, takže to asi bylo vtipné :-D Na vačeři jsme měli možnost vybrat si z asi 3 jídel (už ale asi před dvěma měsíci), a celá naše rodina měla rybu s rýží, s fazolkama a citrónem, ale ta rýže byla hnědá,a ještě k tomu politá nějakou hnědou šťávou, takže jsem snědla jenom rybu...... No, po večeři se tancovalo, i nevěsta s ženichem samotní, a pak už všichni, hráli tam takové píšničky jako I feel good a tak.... :-)
Večer úplně večer jsme odjeli na naši chatu, a další den ráno jsme jeli zase na farmu nevěstiných rodičů, kde byla ještě "snídaně". Zase tam bylo strašně moc jídla, a každý si dal co chtěl..... pak jsem se šla projít s hostrodiči, a jejich pejskem Sunnym. Po procházce jsme se rozloučili se všemi, a vyrazili zpátky do Massachusetts. Přijeli jsme k večeru, ještě jsem volala s Adu a s našima, strašně strašně moc se mi stýská :-(, a potom jsme se dívali s hostrodiči na video, které mi vyrobil děda (děkuju! :-)) jak jsem byla malá, a jak jsem rostla, a videa z různých koncertů a tak.... :-) a potom už bylo pozdě, tak jsem šla spát.
Včera jsem vstala chvilku před 10, malá Vivian spala u kamarádky, a Carol byla v práci, tak jsme se jenom s hostdad Dennisem vydali na zastávku vlaku, která je asi 10 minut rychlé chůze od domu, a jeli do Bostonu. Šli jsme do kancelář Carol, na oběd všichni tři, a potom jsem měla sraz s ASSE zástupcem Mohanem, který mi ukázal skoro celý Boston..... Je to opravdu nádherné město, a strašně vstřícní lidé..... viděla jsem Boston Harbor, Faneuil Hall (Quincy market- takový velký trh plný maličkých restaurací, nebo spíš stánků na jídlo), Italskou čtvrť, kde jsme si sedli v maličké, ale populární cukrárně, a dali si zákusek, Prudential- jedna z nejvyšších budov tady, má 52 pater a nahoře je vyhlídka na celé město..... Potom mě zavezl vlakem zpátky na naše přeměstí - Westwood, kde už mě čekal Dennis, a naštěstí s autem! Protože mě hrozně bolely nohy, po celém dni chození... Hned co jsem přišla domů, volal mi bývalý spolužák, který je v Oklahomě, a mluvili jsme asi hodinu..... (a to jsem původně plánovala jít hned spát) pak jsem ještě volala s Adu, která už dorazila do Portlandu! :-)
Dneska jsem si krapet přivstala (asi o hodinu a třičtvrtě), abych mohla dát všechny fotky z foťáku do počítače, a potom i na rajče, a napsat ještě něco sem....... jinak zachvíli jdu k jedné mojí budoucí spolužačce Rebece, která by měla být něco jako moje "poradkyně", protože jsem ve škole nová, a každý nový student má někoho takového, který mu ze začátku pomáhá najít třídu, nebo něco poradit a tak :-) A večer máme obě s Vivian konkurz do Youth choir Pro Musica, tak nám držte pěsti! :-)

Žádné komentáře: