čtvrtek 4. února 2010

Druhe pololeti

Pololetni testy byly "pohodovy" tyden, ale docela nudny. Rano jsem mela vetsinou prvni blok od 8 hodin volno, a ve druhem test, jenom v patek byl test z history rovnou prvni. Tu hodinu a pul rano jsem vyuzila k uceni, protoze to nejvic pomaha (to byl skoro jediny cas co jsem tomu venovala - nic se nema prehanet). Potom jsem cekala necele 4 hodiny na muzikal, a v 6 bylo hotovo. Vysvedceni, ktere nasledovalo dalsi tyden bylo docela pekne (kez by takove bylo aj doma), uplne stejne jako z prvniho ctvrtleti - A, a jedno A- z anglictiny :-). Nazapocitavaly se do toho pololetni testy, to se spolu se vsema vysvedcenima zprumeruje na konci skolniho roku.

Zmenit predmety v pololeti jsem si nemohla, protoze vsechny jsou na cely rok, a bylo by tezke dohanet tu pulku roku. Akorat seniori (ctvrtaci) maji rozdelenou anglictinu, na oba pulroky si voli jinou, a muj ucitel anglictiny mi rekl, ze o tom tak premyslel, jestli by pro me nebylo lepsi byt s vrstevnikama.... Tak jsem to zkusila. Jestli jsem si myslela, ze moje predchozi anglictina s druhakama byla tezka, tak to jsem nevedela o cem mluvim... Ulohy jsou kazdy den, napsat esej, vypsat poznamky k clanku, nebo tedka cteme knizku - kazdy den dve kapitoly, coz je pro me nemozne, takze jsem mirne pozadu.... Ale je to fakt rozdil, byt v seniorske tride. Az na to ze je to fakt docela tezke, se mi tam libi. Ve tride se hodne diskutuje, rikame svuj nazor, souhlasime, nesouhlasime,.... Prvni esej byla "jenom" na 500 slov, tema So this is adolescence (tak tohle je dospivani) A stravila jsem nad tim neco kolem 3 hodin! Na zacatku jsem trosku pochybovala, jestli si to mam menit nebo ne, ale aspon poznam neco noveho, ikdyz uz to nebudou same jednicky :-D

V pondeli odletela Alex zpatky do Nemecka... Vikend pred tim jsme meli rozlucku s Mohanem, Ignaciem (Spanelsko), a dalsima exchange, kteri prijeli z Maine, a s Alex jsme se domluvily, ze se o letnich prazdninach prijedeme navstivit :-)

Na nacviceni muzikalu nam zbyvaji 3 tydny zkousek, jsou skoro kazdy den od 3 do 6, a pomalu se to zacina davat dohromady. Vzdycky mame bud zpivaci zkousky, nebo tanecni, nebo takove, kde nam ten hlavni ucitel Drama rika, kam na tom jevisti pujdeme, jak dlouho tam budem, a co tam budem delat. Musime si to psat do Skriptu, a kdyz ho nekdo nema, tak je zle...

Jinak uz jsem za pulkou sveho pobytu... ani se to nezdalo, a uz mi zbyvaji asi jenom 4 a pul mesice! Anglictinovy prevrat, ze bych umela vsechno rict, jeste neprisel, tak snad se jeste dostavi co nejdriv :-D

Tak zatim! :-)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nepodceňuj se s tou angličtinou, když Tě slyším mlivit, zní mi to jako rodilý mluvčí O:-) Muzikál Evita - až budete mít premieru - mohl by to někdo natočit. babča Libča

Anonymní řekl(a)...

Chybička se vloudila *mluvit ;o) babi Li

Anonymní řekl(a)...

ahoj :) já jsem si myslela, že jsi senior. oni tě rovnou zařadili do juniors nebo sis mohla vybrat? díky, kačka :)

Kája řekl(a)...

Ahoj Kačko! :-) Já jsem senior, jenomže jsem neměla kvůli angličtině žádné seniorské třídy! Angličtinu jsem měla se sophomore, ale teď jsem přestoupila do té za seniorama ;-)

Anonymní řekl(a)...

ahaa, tak to jo, díky :)
to asi musí být dost náročný, tak přeju hodně štěstí :) k.