pátek 15. ledna 2010

Oslava narozenin

V pátek 8.1. jsme připravily s Carol a Alex (z Německa) nějaké jídlo, pokusila sem se o jednohubky, ale klobásy nebyly stejné jako doma, a okurky byly strašně pronikavě kyselé, takže se to jednohubkám jenom vzdáleně podobalo. Zato po chlebech natřených česnekovou pomazánkou se zaprášilo hned :-) Pak jsme měli kukuřičné brambůrky s pálivou "omáčkou" Salsou, Brownies - strašně sladké čokoládové zákusky, ovoce, zeleninu, pomazánku do které se to namáčelo a šneky se špenátovým pestem.....Děcka se začly scházet po půl osmé, a postupně nás tam fakt bylo i s Vivian 14. Povídali sme si, dělali blbosti, hráli sme aj nějaké hry, třeba "čokoládovou" - sedíme v kolečku, a posíláme si dokola dvě kostky, a kdo hodí dvě stejné čísla, tak jde doprostřed kde leží na talířku čokoláda, obleče si bundu, šálu, čepici a rukavice, a příborem tu čokoládu jí, dokud nemá někdo jiný dvě stejné čísla.

Dárky se tady nedávají jako u nás, že až všichni přijdou, tak každý oslavencovi přeje, ale hned ve dveřích mi každý řekl veselé narozeniny a předal dárek. Dostala jsem plno pěkných věcí - od všech přáníčka, pak papuče, sadu sprchových gelů, náramky, řetízek, naušnice, svíčku, vestu, dárkové poukázky, čokolády a Conversky!!! :-) Kolem jedenácté už lidi začli odcházet, my, "zbytek", jsme ještě tancovali a pak už odešli všichni, jen Alex u nás spala, protože bydlí daleko.

Další den jsme s Alex zase jely do Bostonu, a šly jsme - já už podruhé- na 52-patrový mrakodrap Prudential. Zrovna nahoře uzavřeli jednu půlku na nějakou oslavu, ale stejně byl pěkný pohled aj z té jedné půlky, a vždycky když sme se chtěly navzájem vyfotit, tak nám někdo nabídl, že jestli se chceme vyfotit spolu, že nás klidně vyfotí! Po cestě jsme se vyfotily před známým, krapet snobským, obchodem LV, a zase se nám někdo nabídl... No a nahoře jsme strávily asi přes hodinu, a když už tam skoro nikdo nebyl, tak jsme nastavily samospoušť, a už to jelo, jedna fotka za druhou... :-D Všechny jsou na rajčeti.



V sobotu 16. jsem byla s Mohanem na své první sushi, a nebylo to zas tak hrozné jak jsem čekala, ale trvalo mi, než sem se odhodlala to sníst. Měli jsme dvě vegetariánské rolky makki a jednu masovou, protože Mohan je vegetarián a já jsem nevěděla, jestli mi to bude chutnat. Nakonec to bylo dobré, ale snědla jsem jen 4 kousky, protože jsem před tím obědvala 3 chleby s rybí pomazánkou.... :-)


Dneska je "Martin Luther King, Jr. Day" (den jeho narození, bojoval za práva afroameričanů), takže máme státní svátek, a od zítřka do pátku se píšou každý den jenom testy. Zítra jsou testy A a B block, takže první hodinu budu mít volno a v druhé píšu matiku. Je to za celý půlrok, a v nějakých předmětech nám dali "opakovací balíček", zrovna v matice je to 9 papírů z obou stran.... Velice jsem si říkala jak se budu celý víkend učit, a zatím mi to ještě nějak nevyšlo :-D A teď ještě půjdeme do kina na Avatar..... ale večer se na to určitě podívám!

Včera jsem upekla svůj historicky první štrůdl, a na to že je první není až zas tak špatný :-D Je hodně podobný, jako jejich Apple pie, ale míň sladký. Už se mi tu stýská po pravé české kuchyni. Co bych teď dala za obyčejný čerstvý rohlík!!!! Takových "samozřejmostí" si člověk začne vážit až když je nemá.....

Konečně jsem si koupila zimní kabát až ke kolenům jako jsem si přála! Akorát fakt nevím, jak pojedu domů s tolika věcma. Asi pojedu v tom kabátě, a za něj si naskládám všechny věci, které se mi nevlezou do kufrů! :-D a taky jsem si koupila iPod nano - modrý, a jsem s ním hrozně spokojená! Včera jsem si tam stáhla takové krátké videa, třeba základní kurz čínštiny a je to sranda! Oni mají 4 různé tóny, a to samé slovo znamená každým tónem něco jiného! :-D



Tak se mějte krásně a nýháu! :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Skončilo oslavování a už několik dní běží další rok. Jsi plnoletá je ti 18, plníš si svůj velký životní sen a nabíráš důležité životní zkušenosti. Ještě minimálně půl roku máš možnost se učit. Učit pro svůj život. Vědomosti, zkušenosti, jazyk, nová přátelství, …. to bude to nejcennější co ve svém dalším životě využiješ. Takže nezapomeň – oči a uši otevřené! Máme Tě rádi. dK