sobota 19. září 2009

Dneska se nic moc nedělo...... ikdyž vlastně to není pravda!
Dlouho jsem spala, a ráno mě bolelo docela dost v krku, tak jsem to řekla Carol, a ona mi našla nějaké prášky, a telefonovala jsem s Martinkou mojou :-*
Potom mi udělala Carol na snídani palačinky (s javorovým sirupem), snědla jsem 4, ale pocit sytosti se nedostavil, ale naštěstí byl zachvíli oběd, jenom takový sendvič- opražený chleba s rozteklým sýrem, bylo to moc dobré, a pak jsme jely s Carol nakoupit jídlo. Koupila jsem si další čokoládu, M&M, pak cereální tyčinky a cookies do školy, žvýkačky, taky máme plno zeleniny a ovoce, grepy, hrozny, jabka, sladké kakao (přivezla jsem krupici), mátový čaj, maso a taky hallsky na ten můj krk. A taky jsem našla něco jako český chleba!! Konečně!! Nemohla jsem se nabažit té vůně, pořád jsem z regálů brala různé druhy, a čichala ke všem, a šla kolem jedna paní a smála se a říkala: Voní dobře, co? :-D Šťastně jsem přikývla a pokračovala v očichávání všech druhů chlebů co vypadaly jako Evropské. Už mi docela leze na nervy ten jejich měkký toustový chleba...Vzala jsem si kmínový, takový světlý, tak doufám že bude dobrý! A na večeři jsme se rozhodly udělat řízky. Teda že Carol udělá brambory, a já řízky, protože byli zvědaví na české. Mají tady něco jako strouhanku, říkají tomu "suchý chleba", ale řízky jako takové neznají. Sice jsme první várku trošku přismahly, pánev byla moc horká, ale dali jsme si k tomu ještě kyselou okurku a ty drcené brambory a vypadali že jim to moc chutnalo, pořád to chválili, tak mi to udělalo velkou radost :-)

1 komentář:

misulina3 řekl(a)...

jjeee takovy pravy americky pancakes a cookies bych si dala! :D a M&M's kurnaaa x)