úterý 1. září 2009

Úterý večer

Tak sme se obě dvě s Vivian dostaly do sboru, Vivian do mladšího, já do staršího! :-) Jsem za to strašně moc šťastná, hrozně mě to povzbudilo.... nojo, zpívání mi vždycky pomůže... :-) Občas jsem té milé paní nerozumněla, ale hned mi to vysvětlila... je to divné, když ty pojmy znám v češtině, a v angličtině tomu nerozumím :-D ale nebyl to sám dirigent, takže ještě ten si nás přezkouší, a sám zařadí do hlasu... :-)
Jinak dneska jsem byla skoro celý den s Rebeccou, a uplně mi ve všem pomohla, dost jsme si rozumněly, miluje boty, tak sem se dívala na její docela slušnou sbírku, a poslouchaly sme americkou hudbu, máme společné nějaké oblíbené písničky (Macy Gray- I try, Nat King Cole - LOVE...) A byly jsme na obědě - nečekaně sendwich, přišel(přijel) tam za náma i jeden kluk, který bude taky "Senior", a byl tam s náma asi pět minut a pak zase odjel :-D A my s Rebeccou jsme šly do školy, zkusit můj locker - skříňku, a asi 3x se mi to nepodařilo otevřít, to se musí otáčet ve speciálním pořadí první to nějak zamotat, jakože vynulovat, pak po směru hodinových ručiček, pak proti směru, ale musí se přejít přes to číslo co bylo první, a to třetí číslo je zase po směru, a už to nemusí byt o celé kolečko, takže prostě zmatené.... ale potom už jsem na to přišla, a už se mi to povedlo asi 5x za sebou, tak jsem na sebe byla pyšná, že umím odemčít americkou skříňku :-D Taky jsme prošly všechny třídy kde budu, to je tak strašně moc velká škola! Všude to vypadá stejně, takže stejnak se moc neorientuju... ale Rebecca je ten poradce, je jich na škole asi dost, a oni asi ten první týden budou vždycky odcházet z hodin dřív, a vyzvednou nové studenty ve třídě, a dovedou je do jiné třídy, tak aspoň nějaká záchrana :-)
Potkaly jsme plno učitelů, jsou tady všichni strašně přátelští, jsou spíš jako kamarádi, než jako učitelé... Možná je to tím, že tady nemají tykání a vykání, takže říkají i učitelům Hello! or Hi!.... ale zatím jsem je vídala jednom na chodbách, uvidíme co v hodinách :-)
Když jsme jeli za Rebeccou, tak jsme se s Dennisem bavili o jídle, a říkal že když budu něco chtít, cokoliv, že prostě mám jít a vzít, si to, že prostě tady je to normální... Mně to normální nepřišlo, takže jsem se buď zeptala vždycky, nebo oni mi sami nabízeli. A nebo když budu mít ráda něco, třeba šunku, že ju mám napsat na seznam ať mi ju koupí co nejdřív :-) To byla přínosná debata myslím :-) (fakt!)
No, pak jsem doma krapet pohrála na saxík, zavolala našim a pak jsme jeli na ten konkurz, byla jsem tak nervźní, ale nebylo to zas tak moc těžké, jenom jsme musely dělat nějaké hlasové cvičení a tak... :-)
Večer Dennis četl Vivian pohádky z Českoslovenka, a přišla z práce i Carol, a poslouchali jsme - Krakonoše, byla sranda říkat jim jak se to vyslovuje, ale docela jim to šlo (Krakonous) :-)
Večer jeden hovor ještě s Adélkou, a už bych měla jít spát....
Ale strašně se mi stýská.... psala mi Martinka z Česka, že byli první den ve škole... tak strašně ráda bych tam byla s něma.... ne že by to tady nebylo dobré, všichni jsou na mě hrozně hodní, ale hrozně mi všichni chybí, úplně nepopsatelně, kdo nezažil, neví....... :-(
Pokusím se psát sem co nejčastěc, vidím to tak na jednou za 2 - 3 dny, neska 2 příspěvky za den - to byla vyjímka :-)

6 komentářů:

Tata řekl(a)...

Ahoj Kájo, až ti začne ta škola (zítra), tak už nebudeš mít moc času přemýšlet o tom, jestli ti je smutno nebo ne :-)
A s náma se bavíš skoro stejně často, jako když jsi normálně ve Zlíně, kdy tě díky tvům kroužkům přes týden skoro nevidíme :-) .
Tak si to tam užívej a tu šunku si na ten seznam piš každý den ;-)

Kája řekl(a)...

Díky tati :-)
Já vím že s váma telefonuju často, ale není to ono, však víš..... Když jsem ve Zlíne, tak mi to tak nepřijde...
A ta šunka na seznamu bude asi vždycky, protože ju má ráda aj Vivian :-)
Paaaaaaaaaaaa :-)

Unknown řekl(a)...

Ahoj Karolínko,gratulujeme Tobě i Vivi, že jste udělaly zkoušku a jste ve sboru.Moc jsem držela palečky.Jsme s Tebou na každém kroku ve státech od samého začátku.
Táta má pravdu, jakmile začne škola budeš hodně zaneprázděná. Já taky začínám i s angličtinou i se školou = hudebně-literární obor.Byla jsem dnes u zápisu a přijali mne :-))
Fakt si všeho užívej.Alešovi anglické si v Česku užiješ až se vrátíš.Maruška Košařová Tě taky zdraví. Babi Liba

Adela řekl(a)...

Honey, I'm still waiting for a new article! :-) :-* šup šup! quickly!

Kája řekl(a)...

I'm already working on it, my dear :-*

Adela řekl(a)...

good job! :-*