pátek 4. září 2009

First day of school

Ve středu se nic moc zvláštního nestalo, akorát jsem měla sraz s Rebeccou a jejíma třeba kamarádama, a byli jsme v domě toho jednoho, seděli jsme u stolu a oni si povídali, ale tak rychle, že jsem jim nerozumněla skoro ani slovo! Takže když mě potom jeden z nich dovezl domů, byla jsem z toho taková mimo, že jsem brečela.... Potom jsem už celý den byla doma.... vlastně jsme ještě ráno nakoupili, protože jsem se chystala vařit Lečo! Říkala jsem jim že většině lidí co znám to nechutná, ale oni přestože jsou Američani, jí dobrovolně zeleninu, takže tu byla větší šance, že jim to bude chutnat! Sice to vypadalo spíš jako hodně hustá polívka, a museli jsme to jíst lžící z hlubokého talíře, ale chutnalo jim to, a všichni jsme si přidali, tak jsem měla radost :-)
Dostávám se k mému prvnímu školnímu dni...... ráno jsem měla budík na šest hodin, po několika minutách zvonění budíku u mé hlavy jsem se konečně probudila, nachystala oběd a všechno potřebné a vyrazili jsme s hosdad, Vivian a pejsem Sunnym na školní autobus - asi 5 minut cesty..... málem mi to ujelo, vyrazili jsme moc pozdě, ale řidič na mě počkal :-D Nic extra, ten slavný "žlutý autobus".... Ve škole jsem čekala na Rebbecu, která mi měla dělat průvodce po škole, že mě vždycky vyzvedne v učebně a odvede do druhé. Ale ona nikde, ale naštěstí tam přišla jiná čtvrťačka kterou jsem trošku znala, tak mě vzala za Rebeccou a domluvily jsme se. Pak jsem seděla hodinu a půl v Guidance, kde jsem si opisovala rozvrh, mluvila s mojí Conseulor - paní, která má na starosti můj rozvrh a tak celkově mě celou, a pak pro mě přišla Rebecca a šly jsme do auditoria, kde mluvila ředitelka, a nový zástupce, kterého jsem neposlouchala, protože jsem brečela.... to byla chvíle kdy se na mě nikdo nedíval, tak jsem si pobrečela...Jenom tak, ze smutku... Protom jsme šli všichni do homeclass, kde musíme každý den před vyučováním sedět 5 minut, než půjdem na první hodinu... No a pak to začalo. Projeli jsme celý rozvrh prvního dne, včetně posledního bloku, který tam neměl být. Hodina měla jenom 15 minut, protože jsme začli až v 11, s pauzou na oběd a kraťoučkýma přestávkama. Z předmětů jsem byla trochu vykulená, protože jsem učitelům skoro nerozumněla, nejvíc mě bavilo nečekaně Piano Lab, v Chorusu jsme zatím nezpívali, tak uvidíme jak to bude vypadat :-) Ale v US history jsem měla krapet problém.... dostali jsme asi 16 hustě popsaných stránek na přečtení na úterý, a když jsem se na to podívala, tak jsem tak půlku slov skoro z každé věty neznala, takže jsem musela dneska poprosit moji Conseulor ať mě dá do jiné třídy, protože ASSE vyžaduje abych měla US History... Doma jsem měla menší krizi, zase jsem brečela, i ve škole to na mě občas přišlo, ale to byly jen slzy v očích..... Večer jsem musela skoro do každého předmětu vyplnit nějaký dotazník, jakože jméno, co mě baví, které téma předmětu a tak..... podepsat od rodičů a spát! :-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Neboj to bude určitě v pohodě :-) Jen přečkat ty rvní dny a počkat až se top stane zase stereotypem :-)

Kája řekl(a)...

Děkuju.... :-) tak ale doufám že to přijde rychle, protože jinak se z toho zblázním.... včera to bylo ještě daleko horší, ale článek o včerejšku jsem ještě nestihla napsat.... Ale děkuju za uklidnění! :-)

Anonymní řekl(a)...

Držíme ti všichni palce!To zvládneš Káji! :-* Evča