pondělí 7. září 2009

Rychlé zprávy

V neděli se nic extra nestalo, pořádně jsem se vyspala, telefonovala jsem do půl 2 s Adu, takže jsem spala asi do desíti hodin, potom k nám přijela Dennisova asi švagrová nebo nevlastní sestra s malým synem, která se jmenuje úplně stejně jako moje hostmum. A protože tady mám jenom jedny tenisky, jely jsme nakupovat boty: Carol, Carol, a já. Vybrala jsem si takové obyčejné ale pěkné černé, o kterých jsem až v autě zjistila že jsou sportovní, voděodolné, rychloschnoucí, a do všech sezón. Dneska jsem v nich byla, a jsou to jedny z nejpohodlnějších bot co jsem měla...... a druhé boty takové rychlonazouvací tenisky barevné. Zbytek dne jsme byli doma.... Večer jsme se akorát dívali v televizi na So you think you can dance? což je soutěž v tancování, něco jako naše superstar, každý týden někdo vypadne, ale tancuje se v párech, a bylo to dobré. A ještě Carol s Dennisem si pokecali s mojím tatínkem přes skype, já jsem se taky občas zapojila, a byla to sranda! :-) Večer jsem se šla zeptat Carol, jestli tady není někde poblíž Target, a moje hostmum hnedka řekla že je to její nejoblíbenější obchod, ale že je to trochu dál, ale že klidně tam můžem jet.

Dneska dopoledne jsme teda jely samy dvě do Targetu, Carol našla nějaký bližší, takže to bylo jenom čtvrt hodiny autem.... A je to něco jako ráj. Tam mají všechno. Koupily jsme tam plno věcí, já jsem si koupila dvě modré tašky, takovou elegantní peněženku, ponožky, spodní prádlo, 2 oříškové čokolády Milka (měli tam jenom 3 druhy), termohrnek, a takové bílé šaty na ramínka k barevným punčocháčům které teprve musím sehnat.... nějaké fotky jsem přidala na rajče do složky Nakupování :-) a odpoledne jak jsme se vrátily, měly jsme na oběd zeleninový sendvič, a pak jsem jela sama! do Bostonu za Mohanem, byl trochu neklidný jak jsem v pátek tak moc brečela tak mi jako ASSE zástupce, který tam má exchange každý rok, chtěl trochu poradit.... byli jsme v alžírské kavárně a dali si oba ledovou čokoládu, a dobře jsme se popovídali......A taky mi dal dar- byl na svatbě sestřenice v San Franciscu, a dovezl mi růžové tričko San Francisco! :-D Takže začínám nosit růžovou (díky Cádi už se mi neprotiví)! Ne že bych si dobrovolně kupovala celé růžové věci, ale růžová už mi nevadí ;-) Dnešek byl super den! :-)
A zítra mám třetí den školy... já se tam tak netěším..... Dostali jsme úlohu do matiky, asi 20 příkladů, tak ty mám, ale do US history ještě nemám, máme napsat něco o nějaké slavné postavě, ale až na úterý..... a máme si přinést na všechny předměty pevnou složku, takové věci mám ráda- mám barevně rozřazený každý předmět měkkou složkou, tu mám vždycky taky barevně nadepsanou, a tu velkou složku mám taky podepsanou barevně, a mám tam papíry co jsme dostali ze školy, a rozvrh....... :-)
Tak já už musím jít spát, je právě půlnoc a vstávám za šest hodin!!...... :-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Sama do Bostonu..! za chvíli budeš jezdit sama po státech :-).Až bude strejda doma, tak ho můžeš navštívit o víkendu!! A nešetři se a nakupuj;-)

babi iba řekl(a)...

to anonymníjsem psala já,
babi Liba