pátek 18. září 2009

Třetí týden v USA

Tento týden vůbec nebyl čas na blog! Tolik úloh dostáváme, že v tom uplně plavu, a jenom matika mi zabere 2-3 hodiny denně! Ve škole (dala jsem nějaké fotky školy na rajče) se nic moc nestalo, pořád hodně věcem nerozumím, sice je to lepší než první týden, ale pořád to nestačí na to abych věděla co mám dělat.... Akorát jsme psali test z matiky, mám 4/5 bodů, protože jsem měla nějaké zatmění mozku a napsala jsem že 9*5 je 40, tak mi strhla celý bod, protože výsledek byl špatně. Pak jsme psali další test, už docela velký, Permutace a Kombinace, a mám 37/40! To jsem se teda dost divila... :-D A další z angličtiny jsme dostali naši ohodnocenou "composition" na popis nějakého místa, a mám B+, ale myslím že kdyby to takhle napsal normální americký student tak má rozhodně něco horšího než B+, ale sem za to ráda ;-) Taky sme měli test z Piano Lab, kde jsme jenom napsali základní pojmy, napsali noty c1-c2, vysvětlili co je 4/4 takt (pro mě neskonalý problém), ale on to nějak z těch mojich blábolů pochopil a dal mi 100% :-). Taky z frániny jsme psali, ale bylo to strašně lehoučké, vůbec jsem se na to nemusela učit, ona nám ty fráze dala vypsané na papírku a my jsme je jenom dopsali k obrázkům, tak mám 101% :-D Ale dneska jsme psali z Angličtiny zase, z té knížky o Holmesovi. 3 otázky z deseti jsem nechápala, a musela jsem se ho jít zeptat, ale tohle určitě nebude 100%..... :-(
V úterý jsem měla první Passing notes- sbor ve škole - po škole, bylo nás tam 12, a vypadá že všichni mají hudebná sluch, a zpívali jsme takovou trochu modernizovanou ukolébavku Good night Sweet heart, tak uvidíme jak to bude pokračovat... Až na jednu holku co dělá strašně velké vibráto a přetahuje asi o 2 sekundy všude, by to mohlo byt dobré ;-) pak mě musel Dennis s Vivian vyzvednout, protože autobus mi odjel před hodinou, doma jsme byli chvilku, a jeli jsme do dalšího sboru - Youth choir Pro Musica.. první Vivian v mladším sboru, sešlo se jich asi 20, já jsem četla Holmese, a pak měl byt starší sbor- můj. Bylo nás tam jenom pět, ale říkali že přístí týden by tam mělo být i víc starších členů, takože tak kolem 12 lidí. Dirigent je nový, ale má asi 30 letou praxi s dirigováním, takže v oboru nový není. Opravdu z něj mám dobrý pocit, že to dokázal tak dobře vysvětlit některé věci.... A zpívali jsme Vivaldiho Gloriu jako v Česku s Canticou!! Byla jsem z toho strašně moc nadšená a vydrželo mi to pak celý večer. Byly tam dvě starší členky, jeden člen, a jedna holka a já nové. V prvním hlase jsem byla s tou co už tam chodí dýl, a přišlo mi že se docela chytala někdy, takže asi jsou zvyklí číst rychle z not :-)
A dneska jsem byla po škole doma, a napsala mi Rebecca, co dělám večer, a jestli nechcu jít s ňou a s pár lidma na večeři! Tak jsem jí napsala že by to bylo super, a ona odepsala že mě někdo vyzvedne doma kolem 6.... Jeli jsme do mexické restaurace, fakt příjemné prostředí, a potkala sem tam svojeho řidiče autobusu s rodinou! A poznal mě! :-D Bylo tam zase 5 kluků, a Becca a já. Jídlo bylo super, dala jsem si tortilly s kuřecím masem. Přinesli to na obrovském talíři, kde byla navíc ještě rýže, fazolová omáčka, krém, avokádová pomazánka, teplý nastrouhaný oranžový sýr, a jakási jiná pomazánka a bylo to fakt dobré! :-)
Ale jinak s tím jídlem je to bída, hlavně ve škole. Já bych tak potřebovala velkou přestávku, kde se můžu nasvačit, a potom velký oběd! Ale mám jenom svačinu, plněnou bulku a tak 2 nebo 3 druhy ovoce, ale prostě normálně ráno snídám, pak začnu mít hlad kolem desáté hodiny, a když se najím ve volné hodině mezi desátou a jedenáctou, tak mám v jednu zase hlad!! :-D Připadám si jak nenažranec, že mi to nestačí.... Taky jsem tady shodila nedobrovolně přes dvě kila, od té doby co jsem přijela.....! Jak přijdu domů, tak se zase něčeho najím, pak ještě pozdějc něco menšího a už je večeře :-D
Ještě že už je víkend, konečně se můžu pořádně vyspat... ikdyž včera jsem šla spát už o půl 9, do devíti jsem si četla ještě jednou první půlku Holmese na dnešní test, a šla jsem spat, takže jsem spala vlastně skoro devět hodin, takže bych teoreticky měla být vyspaná, ale jsem spíš unavená..... to bude asi tím že už je jedenáct večer..... Začíná mě bolet v krku (zrovna dneska se mě Carol ptala jestli se cítím zdravě, protože už tu lidi začínají byt nachlazení, ale mně ještě nic nebylo!), radši jdu spát! :-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Kajo,
primazni si teda na svacinku o 2 bulky navic a nejaky keks k tomu - prece nebudes v USA hubnout!!!!!
Ale jinac si cim dal lepsi!! A co Milena - napis pak, jak ses u ni mela!!!
Pa - a bojuj
ADU - mamka

Kája řekl(a)...

Jeeee děkuju! Hrozně mě to potěšilo! :-) Milena je super, občas si telefonujem, a těším se jestli nám vyjde to že bych u ní mohla spat! A s tím jídlem, musím to nějak pořešit, protože ve škole mívám fakt velký hlad :-D
Paa, měj se pěkně!