neděle 6. září 2009

Včerejšek

Tak včerejšek byl jeden z nejlepších dní co jsem tady měla. Na večeři u Rebeccy jsme měli grilované kuřecí maso, vařené kukuřice a rajčata s čerstvou bazalkou a česnekem... potom přišly děcka, bylo tam první asi 5 kluků a my dvě s Rebeccou, a pak přišla ještě jedna holka a jeden kluk. Sice jsem občas nevěděla o čem se baví, ale pak jsme hráli stolní fotbal, a nebo jsem jim říkala slovo Ježíšek, a oni to pak zkoušeli vyslovit.... Po hodině a půl mě máma Beccy zavezla domů a ještě jsem telefonovala s Áďou a taky dala nějaké fotky z nakupování na rajče ;-)

6 komentářů:

babi Liba řekl(a)...

To je super párty s grilováním :o) a ty máš ráda kuřecí...a rozumět budeš za týden už více a více...

Anonymní řekl(a)...

a ještě telefonovala se mnoooooou!!!! heeč :-D.. Martina :-)

babi Liba řekl(a)...

Marti ahoj, to je bezva,že si voláte.
jen houšť :-)))

Milena Connolly řekl(a)...

Cau, jmenuji se Milena Connolly, bydlim u Bostnu a o tobe vim pres pani Holesovou ze Zlina. Tvoje maminka ji poprosila, abych se s tebou spojila. Muj email je milena_connolly@hotmail.com, napis mi a pak si treba zkusime zavolat, jo?

Anonymní řekl(a)...

Milenu nepoprosila Kajina maminka, ale maminka od Adu - ale to je jedno!!!!!
Hlavne , ze si holky napisete!!!

Kája řekl(a)...

Už jsme si volaly, včera večer asi půl hodiny! :-)