středa 9. září 2009

How is it going.....

Úterý - třetí den školy, ani jednou jsem nebrečela!! :-) A kromě poslední hodiny - angličtiny se mi tam aj líbilo! Vyhozený blok byla US history, a ostatní jsem přežila docela vpohodě (až na tu angličtinu kde jsem skoro nic nerozumněla.... spíš takové ty filozofické řeči, porozumnění z textu, jestli se přirovnávám ke koni nebo k vypravěči, co by tak kůň svému jezdci v tu chvíli řekl a tak... to mě nebaví!
Ale první hodinu Chorus- už jsme zpívali, 3-hlasou skladbu, kde se pořád opakovalo jenom Alelujah, ale aspoň něco.....Dobře mě to naladilo na celý den! Pak jsem měla volnou hodinu, tak to vždycky zůstanu ve sborové místnosti a hraju na klavír (Steinway) :-) Pak Matika, díky Dennisovi jsem věděla o čem mluví, takže mi to nepřišlo tak hrozné, pak zase volná hodina, ve které jsem začala počítat takový rozřazovací test do matiky, který mám jenom já, jestli jsem ve sprvávné třídě.... docela jsem všechno věděla, až na 4 otázky.... Pak jsem si šla sednout do Caffeterie, že si budu dělat další příklady, a obědvat, a uprostřed jídla se u mě objevily dvě holky, že jestli si nechcu jít sednou za něma! Byla jsem z toho hrozně překvapená, ale sbalila jsem se a šla k jejich stolu, bylo tam asi 7 holek, a pak se mě na něco ptaly, aj jsem jim rozumněla docela, smály jsme se, a neměla jsem pocit ani že bych se jim tam nějak vetřela! :-D přišlo tam aj pár dalších holek, tak jsem se zase musela představovat, 3x se mně ptaly jakým jazykem se u nás mluví, a aj jsem musela dávat ukázku :-D Další hodina byla francouzšina s naší skvělou paní profesorkou, zase mě to začalo bavit, hodně věcem jsem rozumněla, a občas jsem i něco řekla (ostatní se hlásili, já jsem zvyklá že když něco vím tak to řeknu- takže toho moc neříkám :-D), když se ptala jestli víme nějaké slovíčka! :-) Potom byla Piano Lab, kde profesor říkal těm co začínají hrát nějaké základní věci, ale jsme tam tři co docela noty poznáme, tak jsme si hrály se sluchátkama celou dobu svoje věci a nikoho jsme nerušily a hrozně me to baví! A potkala mě Conseulor, a ptala se mě jestli už je mi líp, že vypadám že jo! :-) Potom teda byla English, kde byla ta trocha filozofie, a na konci hodiny (to bude asi každoangličtinový rituál) se za mnou učitel zastaví a říká mi pomalu úlohu, a co bude v testu... tak jsem z toho byla fakt zmatená, protože je toho dost a není to zrovna nejlehčí....(20 slovíček, z toho ani jedno neznám, naučit se je, mají tam i popis, ten se mám taky naučit, opět slova které skoro vůbec žádné neznám, a ještě synonyma- zase mně neznámé, a v pátek z toho máme test....) :-(
Ale jinak to byl super den bych řekla! Odpoledne nikdo nebyl doma asi hodinu, tak jsem využila příležitosti a pořádně si od plic zazpívala :-) pak hovor s našima, a pak už jsem musela dělat školu..... psát úlohu do matiky, a do us history.... prej je to normální, že mi škola zabere odpoledne tak 2-3 hodiny, ale na to já nejsem zvyklá! No spát jsem šla až o půlnoci...! A stihla jsem si vyprat, a usušit v sušičce 3 várky prádla! To je skvělá věc ta sušička...... A večeře byla taky dobrá, Carol se snaží vařit zajímavé věci, a mně to vždycky chutná, byla to zelenina trochu na čínský způsob s kuřecím masem, cibulí, a k tomu rýže...

Dneska jsem měla budík na 5:55 jako vždycky, a 6:15 pro mě přišla Carol, že už je čtvrt! Já jsem prostě zase neslyšela budík! :-D Ve škole to bylo docela taky vpohodě, ale měli jsme požární poplach, spočívalo to v tom že nám v hodině Sboru začla strašně moc pípat siréna, tak jsme všichni šli rychle ven, tam jsem zmatkovala, nevěděla jsem jestli mám jít k homeclass nebo s tou třídou co jsem teď byla, tak jsem se zeptala... pak jsme tam stáli asi 10 minut a šli zase do třídy....
Předměty US history... dneska vpohodě, psali jsme mini test, který jsme si opravovali jenom tak sami pro sebe, jako jaké barvy má vlajka, kolik je tam hvězdiček, co znamenají, kolik pruhů, co znamenají, co je Congres, kolik je tam lidí, kdo může volit, kdy je den nezávislosti..... nevěděla jsem toho moc, ale pak to učitel řekl, tak jsem se dozvěděla nenásilnou formou nějaké nové informace :-) A přišel tam jeden kluk, který s námi byl předešlý den ve French class, je z Albánie, a on neumí skoro anglicky! Možná tak jenom yes a no, a thank you! Francouzsky vypadá že taky ne, a nevím jesli je exchange, nebo jestli se sem přistěhovali..... můžu se ho zkusit zeptat česky, sedl si za mnou, možná mě poznal ze včerejší francouzštiny....Tak ten je na tom chudák daleko hůř než já, to já můžu byt ráda za svou, ikdyž jen chudou, angličtinu! Dostali jsme na zítra přečíst 6 stránek.... než půjdu spát tak se na to podívám, jestli je to pro mě čitelné. Potom Chorus, zpívali jsme zase Alelujah, a ještě jednu písničku, takovou národní, prej je to spíš národní v anglii, každopádně je anglicky :-D a on mi napsal slova na tabuli, protože jsem byla nejspíš jediná co je neznala.... a pak jsme to zpívali v růžných polohách a on si nás rozdělil do hlasů - soprán, alt, a kluky má zatím dohromady....jsem soprán :-) Pak Free block - Steinway, pak Math - naše paní (slečna) profesorka má oblíbené věty: Does that make sense? A to nejen ona! A když to slyšíte třeba 7x za hodinu, tak už je to krapet moc! Ale ještě častěj používá All right, to jsem nepočítala, uvidíme zítra. Mám matiku teprve 4.den a už mi to začíná vadit....A taky jsme hned na začátku hodiny psali malý test! Pak zase Free block, který byl delší, protože jsou v něm obědy, takže je dlouhý jakoby hodinu a čtvrt, protože škola se tady dělí na 3 části, první má oběd půl hodiny, a potom třičtvrtě hodiny třídu. Druhá má třídu 24 minut, pak oběd 30 minut, a pak zase třídu 23 minut, a třetí má třídu třičtvrtě hodiny a pak oběd.... já jsem měla ten block volný, takže jsem měla oběd kdy chci. Šla jsem si sednout do Caffeterie, sedla jsem si za jednou holkou, taky ze Seniors, chvilku jsme se bavily a dělaly úlohy, pak přišla ještě jedna, za tou druhou tam přišly dvě holky, a pak ještě další, takže nás u stolu pro 6 lidí sedělo 10, moc jsem jim nerozumněla, ale něco jsem pochytávala... :-) Ale dostávala jsem tam ty návaly smutku, že se mi zase chtělo brečet, ale nějak jsem to přemohla.... :-(
No a pak French, a Piano Lab - zase jsem měla dobrou náladu :-) po poslední class mám asi 10 minut na to jít do skříňky a dostat se na bus, tak jsem se tam rychle přes celou školu protlačila, a 5x jsem se pokoušela ho odemčít, ale marně..... pak se nade mnou jeden kluk slitoval, protože mě pozoroval a samozřejmě to hned napoprvé odemčel! :-D
Doma jsem si uklidila, potelefonovala všechno, uklidila si,snažila se udělat nějaké úlohy, pohrála na saxík, a už byl zase večer! Na večeři jsme měli pohanku s fazolema a kukuřicí, a pečenou rybu! :-) A teďka mi Carol pomáhala ještě s úlohou do angličtiny, bez ní by mi to trvalo asi tak 5x dýl! Mám hrozné štěstí že jsem se dostala do tak skvělé rodiny....
A tady přikládám můj rozvrh!

1 komentář:

babi Liba řekl(a)...

jj to máš pravdu, máš skvělou rodinu,mají velký zájem aby ses cítila dobře a aby angličtina pro Tebe byla stejně srozumitelná jako čeština :o)
Babi Liba