pátek 11. září 2009

Konečně pátek!

Včera to bylo ve škole takové průměrné, akorát ráno.... na mě vždycky přijde ten stesk nějak ráno, a měli jsme první hodinu angličtinu, tak tu jsem probrečela.... protože jsme si měli připravit popisky na nějaké místo, nejlíp nějakou místnost, aby sme to mohli ve škole psát, a já jsem chtěla psát o našem pokojíčku s Helčou doma, a to jsem neměla dělat...... tak jsem nakonec psala o svém pokojíčku tady.... pak US history, tam jsme dostali opravenou úlohu o nějaké historické osobě - proč byla důležitá a tak, a dostala jsem 10/10 bodů!a dívali se na video jak mluvil Barrack Obama se studentama.... Tak pak už jsem byla zase v pohodě! :-) Pak sbor, free block ve kterém jsem zase hrála, a pak byla ta delší hodina ve které jsem měla oběd, takže jsem zůstala celou hodinu v hudebně u toho klavíru, a pak jsem měla 20 minut na oběd... piano lab nebyla, takže jsem si to musela vynahradit :-D Já jsem si sedla sama, ani jsem nedosedla a už na mě volaly holky ze včerejška ať jdu za něma, tak jsem šla, a zachvíli tam přišlo zase plno dalších lidí... :-) Pak už jenom Math... počítala jsem jí "Does that make sense" - 14x, a "All right" -44x!!!!! :-D A to jsem určitě nějaké vynechala, prostě říká to často... Pak zase free block, zase hudebna :-) a fránina... tam hodně věcem rozumím, tak aspoň někde.... :-)

Dneska mě to zase ve škole docela bavilo, první byla piano lab, pak english - psali jsme test na který jsem se včera docela učila, a navíc jsem mohla mít ty slovíčka na papíře s překladem, a pak jsem je musela doplňovat do vět a do jiných cvičení.... No tak doufám že budu mít aspoň půlku dobře.... US history- bavili jsme se o 11. září a o teroristech.... pak chorus (a dvě holky mi řekly že se jim líbí jak zpívám, tak mě to potěšilo :-)) pak zase free block zároveň obědový, takže Steinway a pak jsem šla do Caffeterie kde bylo docela narváno, jenom jeden stůl byl volný, tak jsem k němu šla, nikoho známého jsem neviděla, tak jsem si sedla, otevřela složku že se budu učit, a už pro mě přišly neznámé dvě holky jestli nejdu za nima, tak jsem šla, a povídaly jsme si a rozumněla jsem jim!! Dneska jsem si vzala zdravou svačinu - dva banány, dvě jabka, hrozny a malé mrkvičky, a už když jsem vytáhla druhý banán tak se divily, pak ještě ty mrkve, pak jabko, pak hrozny.... uplně říkaly jak jím zdravě :-D Pak odešly, a přišly tam další dvě holky z mojí homeroom, taky Seniors, a zase jsem jim rozumněla!! :-)
Pak math- říkala že mám dobrou matiku (dala jsem jí ten test jestli jsem ve správné třídě) a psali jsme test, tak to nevim.... moc jsem to nechápala, a ikdyž jsem se šla zeptat na něco, myslím že to nemám dobře..... v poslední free blocku jsem šla do Practise room kde jsem si zase hrála na klavír.... a hurá domů! :-) V autobuse jsme se bavili s víc děckama, seděla jsem s kamarádkou co s ní vždycky sedím, a jedna holka co se mnou má sbor se mě ptala z kama jsem, a když jsem řekla Czech republic tak se vedle u kluků rozpoutala debata jak se u nás asi mluví :-D
Jak jsem šla domů tak už docela dost foukalo a vypadá že bude pršet...... Teď asi za 5 minut vyrážíme na víkend do Mainu (skoro vedlejší stát), nevím co tam budeme dělat... prej relax... budeme někde asi u známých, tak uvidíme...... Tak já už musím jít! Nevím jestli se tam dostanu na internet, kdyžtak sem napíšu v něděli! :-)

Žádné komentáře: