pondělí 14. září 2009

Víkend v Mainu nebyl nijak extra zvláštní.... přijeli jsme, byl to takový dřevěný, ručně stavěný dům, kde bylo úplně všechno slyšet z pokoje do pokoje, ale bylo to tam pěkné. A večer když jsme přijeli tam byla strašná zima, protože ti majitelé tam jezdí jenom občas na víkendy, a přijeli až po nás, takže jsme našli klíč, otevřeli si, pořádně se oblekli a čekali :-D Byli to vegetariáni, a navíc jedli vařili strašně maličké porce... no co si budeme nalhávat, měla jsem tam hlad! V sobotu jsem se pořádně vyspala, a na oběd jsme měli jenom zeleninovou polívku, jestli se tomu tak dá říct... voda s nějakýma malýma barevnýma fazolema co vypadaly jak čočka, a kousky něčeho zeleného.... A to bylo všechno! Ještě tam byly sušenky se sýrem! Tak jsem snědla dva banány, a skoro všechny hrozny co tam měli.... ale oni to tak neberou, oni berou jako samozřejmost, že když něco chci, tak si to vezmu, oni nenabízí, takže abych neumřela hlady, musela jsem si něco vzít! Odpoledne si všichni šli dát šlofíka, a jenom Vivian a já jsme nespaly, já jsem četla osum malých stránek knížky o S. Holmesovi, a vyplňovala papír s deseti otázkama o tom, a zabralo mi to 2 nebo 3 hodiny... strašně moc neznámých slovíček, hned ze začátku jsem vzdala hledat všechny slova ve slovníku! No pak ještě matiku, fráninu, a přečetla jednu americkou pohádkovou knížku s obrázkama a velkýma písmenkama, a asi 3 stránky v knížce US history... a večer už jsem byla z toho čtení tak unavená, že jsem jim umyla nádobí, abych jim aspoň nějak pomohla, a šla jsem spat.... V neděli jsme akorát jeli domů, byli jsme doma až večer, a pak jsem musela ještě dělat matiku.... já jsem to moc nechápala, ale Dennis mi s tím pomohl.... akorát jsem zase šla spát až o půlnoci.... není to žádná sranda ta matika...

A dneska ve škole to bylo docela v pohodě! Možná bych mohla říct že se mi tam i líbilo! Měli jsme zkrácené hodiny, protože od 1 do 2 hodin bylo besedování o knížkách které děcka četly o prázdninách, a já jsem je nečetla, tak jsem si šla zpívat a hrát na klavír :-) Konečně jsem si zase pořádně zazpívala! Zítra mám první zkoušku toho sboru Pro Musica, tak uvidíme co je zač..... Na obědě jsem si sedla s jednou holkou co je se mnou i v autobuse, a pokecaly jsme... A v angličtině jsme dostali ohodnocené testy z těch slovíček, a mám 100%!! Strašně mi to zvedlo náladu, a pak tam pro mě přišla jedna milá starší paní, která učí angličtinu děcka, co mají první jazyk jiný než angličtinu. Byli jsme tam tři, jedna holka z Číny asi, pak ten Albánec co chudák skoro nic nerozumí, a já. Napsali jsme test a ona nám podle našich znalostí bude nějak pomáhat zlepšit angličitnu :-)
A před autobusem se se mnou začala bavit jedna holka, že prej je se mnou v buse, a z kama jsem, a u koho bydlím a jak se mi tu líbí, co mám za předměty, a seděly jsme vedle sebe i v autobuse, a byla moc milá a skoro všechno jsem jí rozumněla! ;-)
Začínám mít trochu pocit, že když chci něco říct, je už trochu lehčí to vyjádřit co potřebuju, ale jako furt se hodně zasekávám, ale ne tak často jako před těmi třemi týdny, když jsem přijela... Na večeři máme pečené kuře, už cítím tu úžasnou vůni a těším se na to..... :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Karolínko, tak s těmi banány jsi měla výborný nápad, protože: banán má hodně proteinů(bílkovin), vitamínů A , železa,ma vysoký obsah vitamínů Ba proto zklidňuje nervový systém, zvyšuje výkonnost mozku,zlepšuje náladu a dodává okamžitou podpůrnou energii.A proto "nabanánuj se"A navrch si dej ještě to kuře :-)) Zdraví babi Liba